כתובת: רחוב הארד 9, תל אביב | טלפון : 03-6498415

לימודי עיצוב מטבחים

מטרת תכנית הלימודים המיוחדת של  המרכז הישראלי לעיצוב, היא להכשיר סטודנטים כמעצבי פנים, בתוספת התמחות ממוקדת מעמיקה ומקצועית בתכנון ובעיצוב החדרים המרכזיים והחשובים ביותר בבית – המטבח וחדר האמבט.

הלימודים מפתחים את החשיבה התכנונית, העיצובית והיצירתית של הסטודנטים שלב אחר שלב, תוך התנסות מעשית בתכנון ובעיצוב פנים חלל הבית ובהתמקדות בעיצוב המטבח וחדר האמבט, הידע הנרכש בלימודי ההתמחות במטבחים הוא הדרך היחידה המאפשרת למעצב את הידע והיכולת לתכנן ולעצב מטבח בפועל.

עיצוב מטבחים
קורס עיצוב מטבחים מקצועי

בחוג זה לומדים הסטודנטים 'לטפל' בחלל אדריכלי, לתרגם רעיונות ומקורות השראה, ולהציגם כקונספט תכנוני ועיצובי עם פתרונות יצירתיים המשתלבים בצורה פרקטית ושימושית בחלל הבית. בנוסף נלמדות דרכי ביטוי להמחשת רעיונות בעיצוב פנים, בעזרת שימוש בכלים בסיסיים כעפרון וצבע, שרטוטים, ושליטה בתוכנת עיצוב היוצרת חוויה תחושתית תלת-ממדית. במהלך הקורס מתמקצעים הסטודנטים בתכנון מטבחים וחדרי אמבט בסגנונות שונים תוך התחשבות בנתוני חלל הדירה, בהנדסת אנוש נכונה, בכיווני האור, בבחירת הצבעים, החומרים, הגימורים והאלמנטים המשלימים.

הסטודנטים לומדים לפתח תהליכי עבודה נכונים מול בעלי המקצוע, לבנות תוכניות לביצוע – כולל מערכות חשמל ואינסטלציה – תוך שימוש בידע תיאורטי ומעשי שרכשו במסגרת הלימודים.

הלימודים כוללים לימודי שתי תוכנות עיצוב והדמיה בתלת מימד סקאטשאפ ו- RUMPLAN.

חשוב לדעת : הסטודנט מסיים את לימודיו עם תעודת מעצב פנים וגם עם הסמכה למעצב מטבחים מומחה.

  • בוגרים בתחום זה זוכים להשתלבות מקצועית מהירה בעבודה, וזאת בזכות הדרישה הגבוהה למעצבי פנים המתמחים בעיצוב מטבחים וחדרי אמבט.
  • תחום לימוד זה מקנה בסיומו תעודה מקצועית של מעצב פנים +התמחות מטבחים וחדרי אמבט, אשר מוכרת ומוערכת על ידי משרד הכלכלה וחברות מובילות בארץ ובעולם.

תוכנית הלימודים:

משך הקורס: שנה אקדמית.

40 מפגשים בעלי 7 שעות אקדמיות כל אחד.

סה"כ 280 שעות אקדמיות.

לפרטים נוספים אודות הקורס, צרו עמנו קשר.
טלפון: 03-6498415 (שלוחה 1)
המרכז הישראלי לעיצוב – המכללה.

מכללת הבית – המרכז הישראלי לעיצוב אוטוריטה בתחום העיצוב. המכללה הוותיקה והמוכרת ביותר בישראל בתחום העיצוב.

  • מוניטין של 25 שנים ואלפי בוגרים מצליחים המובילים את ענף העיצוב בישראל. המכללה, שתמיד נמצאת צעד אחד לפני כולם, בידע, במקצועיות ובקריאת מגמות ענף העיצוב בעולם, מומלצת על ידי איגוד תעשיות הריהוט של התאחדות התעשיינים ומוכרת על ידי משרד הכלכלה.
  • המרכז הישראלי לעיצוב מוציא לאור ספרי לימוד, מגזינים ועיתונים – כולם עוסקים בתחום העיצוב והאדריכלות – ומנהל חברת השמה, שכל כולה מתמחה בהשמת עובדים בתחומי העיצוב השונים. המכללה מקושרת ישירות למאות חברות יצרנים ויבואנים בענף העיצוב, כמו גם לאלפי משרדי מעצבים ואדריכלים בישראל.

לפגישת התאמה עם יועץ
חייגו : 03-6498415
או השאירו פרטים ונחזור אליכם.

גלילה לראש העמוד
Call Now Button דילוג לתוכן