התמחות המשך לבעלי מקצוע.
קורס המיועד לקבלנים שיפוצניקים וכל העוסקים בענף הבניין המעוניינים לשדרג את מקצועם לרמת דקורמונטר.
"דקומטנר" – "מעצב מבצע"
הלימודים מיועדים לאילו העוסקים בקבלנות ואו שיפוצים ורוצים לשדרג את עצמם לדרגת "דקורמונטר – מעצב מבצע". המקצוע ימנף אותם ויאפשר להם לקבל יותר עבודות בזכות היתרון בידע וביכולת לתכנן לעצב ולבצע כל פרויקט מול לקוח ומול אדריכל – להציג ולהמחיש ובסופו של דבר גם לבצע את העבודה בהתאם לתוכנית. כבר בפגישה הראשונה יכול הדקורמונטר להראות ללקוח שלו בקלות ובמהירות איך תיראה התוצאה הסופית של שיפוץ ביתו בתלת מימד ובהדמיה פוטו ראליסטית,הוא יוכל לבנות כתב כמיות ולבקר את רווחיות הפרוייקט לפני חתימת הסכם .כמו כן, ירכוש יידע שיווקי חשוב ביותר וכלים מודרניים שיאפשרו לו כמקצוען בתחומו להתמודד בהצלחה עם המתחרים להשיג ולקבל עבודות איכותיות.
קורס זה הינו ייחודי,הוא פותח ב "מרכז הישראלי לעיצוב" והוא נלמד שם בלבד.
זהו שדרוג מקצוע מתקדם וחדשני הצובר תאוצה בעולם.
אודות הקורס:
קורס זה מעניק כלים יישומיים ייחודיים לבעלי מקצוע העובדים בשטח הבנייה והשיפוצים על מנת לייעל את יכולותיהם האישיות והעסקיות, להעצימן ולמצותן.
בקורס נלמדים כלים שיווקיים ייחודיים ושיטות מכירה יעילות, וכן תוכנת עיצוב והדמיה ידידותית למשתמש, אשר מאפשרת לקבלן להציג במהירות ללקוח את התוצאה הסופית של הבנייה או השיפוץ באופן מוחשי. משתתפי הקורס יקבלו תוכנת עיצוב פנים ללא תשלום ויוכלו גם לרכוש תוכנות תכנון והדמיה במחירים נמוכים במיוחד.
נושאי לימוד עיקריים :
תכנון ועיצוב פנים
עיצוב ממוחשב תלת מימד
קידום שיווק ומכירות
תכנון ועיצוב פנים
- קריאת תכניות אדריכליות ושפת העיצוב
- השראה ובניית קונספט לעיצוב
- הנדסת אנוש
- חוקים ותקנים
- תאורה
- הפקת תכניות עבודה בניה הריסה חשמל מים ניקוז תאורה ריהוט
- כתב כמויות ותכנון עבודה נכון.
- חומרים, טקסטורות וצבע שימוש ושילוב בתוכנית העיצוב.
עיצוב ממוחשב תלת מימד
- תוכנת תכנון עיצוב והדמיה תלת מיימד פוטו ראליסטית.
- כלי אפקטיבי להעלאת תפוקת המכירות.
- חיסכון בזמן ויעילות בעבודה.
- תכנון בצורה מהירה פשוטה ומושכת עבור לקוחותיך.
- אינטראקציה מרשימה וחוויה מדהימה ללקוח.
- הפקת הצעת מחיר ללקוח .
- דייקנות ומניעת טעויות ואי הבנות.
סדנת המכירות והשיווק בקורס כוללת:
- לימוד מודל מכירות
- טכניקות לסגירת עסקה
- טכניקות לטיפול בהתנגדויות
- איתור צרכי הלקוח
- .יצירת כימיה ואמון עם לקוח
- הצגת המוצרים בדרך של תועלות ללקוח
- תקשורת בינאישית כולל שפת גוף וקודים בלבוש
- הקניית חשיבה תהליכית במכירות והטמעת גישות עבודה אפקטיביות
- בניית מאגרי לקוחות – לידים, מעקב טלפוני אחרי לקוחות בפועל ומתעניינים
- מכירה תוספתית (מכירת מוצרים ושירותים נוספים ללקוחות).
- שיווק ומכירות באינטרנט
הקורס מונחה על ידי אנשי מקצוע ויועצים עסקיים מהשורה הראשונה. במהלך הלימודים תרכוש מיומנות שימוש בתוכנה ייחודית לעיצוב הדירה בתלת-מימד, שתאפשר לך להראות ללקוח במהירות את האפשרויות שאתה מציע לו בזמן אמת. התוצאה ברורה: שדרוג יכולות מכירה, הגדלת מגוון הלקוחות, ובשורה התחתונה מקסום הרווחיות העסקית.
מתכונת הקורס:
שני עשר מפגשים,אחת לשבוע , כל מפגש הינו כ-5 שעות אקדמיות (סה"כ 60 שעות אקדמיות)
הקורס מוכר לצרכי מס.
השוק התחרותי של ימינו מחייב כל בעל מקצוע בעולם העיצוב להתנהלות עסקית מקצועית ששורשיה הם יחידיות וקידמה,ידע מעמיק, יכולת ביצוע מרשימה, והיכרות עם כלי שיווק עדכניים.
"המרכז הישראלי לעיצוב" מציעה את כל אלו ומאפשרת למשתתפים בקורס להגדיל את מאגר הלקוחות ולפרוץ למגזרים חדשים ויוקרתיים. הקורס מאפשר לעוסקים בתחום לבדל את העסק שלהם, להתייעל ולספק ללקוחות ערך מוסף שלא ימצאו אצל המתחרים.